Kväller.

publicerat i Allmänt;

Ikväll så har jag vart uppe i stallet , red Mirre & hon är så himla rolig att rida för hon blir så glad & vill verkligen bjuda framåt :) Ihelgen så ska det komma en tjej & rida Mirre ev. bli fodervärd om hon tycker att allt är bra & det hoppas jag väl ! Och det bästa är ju att hon ska stå kvar här hemma så slipper jag sakna henne så fruktansvärt mycket hon är ju min lilla bebis hon också har haft henne i snart 8 år .
Aja , imorgon så blir det väl en till runda & ska försöka hinna med & rida Isabell också , båda måste få upp flåset lite annars så kan man ju inte rida ordentligt.

Föresten nu har jag bestämt mig hur jag ska göra ang. min lilla framtid om man nu kan kalla det så. Jag ska ju iallafall gå ut gymnasiet SÅKLART & sedan hade jag tänkt söka så man kan utbilda sig till ridlärare eller tränare. Själv så skulle jag helst vilja bli hopptränare för det är ju det bästa jag vet & det är ju underbart kul att göra det & man har ju en hel del erfarenhet också eftersom jag har tävlat massor & blivit placerad så måste man ju ha en liten smula kunskap eller hur ? :) Aja , nog pratat om det !

Min älskade son ligger just nu & äter , han blev lite gnällig nu framåt kvällen men jag antar att det bara är tröttheten. Imorgon så är Wiggo & jag själva här hemma , mina föräldrar ska jobba , syster skolan & Tobbe skolan. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på , mysa massor bara han & jag . <3

Ni har väl sett bilderna på Ludde & Wiggo ? om inte kolla ner

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Jag tycker det låter toppen att du ska gå klart gymnasiet Bea. Jag älskar din blogg, sluta inte att skriva!

2:a kommentar, skriven , av en som beundrar:

hoppas tjejen vill bli fodervärd då :) din framtid låter lysnade Bea :) ha det bra!

Kommentera inlägget här :