Lite om idag ..

publicerat i Allmänt;
Jag ska berätta lite kortfattat om vad jag har gjort idag ( inget speciellt ) . Vaknade , åt frukost , kolla på våra bästa år , gick ut & gick, duschade , städade , åt mat , kolla på film & nu sitter jag här . Haha kul dag , NEJ !
Jag känner mig väl inte sådär värsta super duper glad heller som jag skrev för några inlägg sen så är man ju lite deprimerad men jag hoppas de går över snart & jag tror det kan bero lite på vädret också att de är så himlans tråkigt väder :/  Och så kan man ju inte göra så mycket heller nu alla 3 tillsammans eftersom de där jäkla RS-viruset går & Wiggo mår lite dåligt så kan man ju inte ta en sväng på stan eller åka någonstans. Så jag & T åker i omgångar om han ska ner på stan så gör han de först & så kommer han hem tar Wiggo & så gör jag något , tråkigt vill ju kunna göra något tillsammans :/

Imorgon så ska jag gå upp tidigt runt 9-10 kanske det beror ju på när lilleman vaknar men då ska jag iallafall gå upp & sen ta på mig kläder för en powerwalk med mp3 i öronen så man inte hör något & gå i min egna lilla värld, SÅ SKÖNT. Sen så ska jag KANSKE sola , men jag vet ju inte hur mycket jag hinner eftersom jag ska iväg kl 18 & tiden lär ju rinna iväg som vanligt man hinner ju knappt vakna innan det är kväller igen. Aja , nog pratat om det !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej! Jag har kollat upp med både vårdguiden, vårdcentralen & BVC om rs-viruset. Man kan gå ut till stan.. det är ingen fara! En helt annan femma om någon unge kanske börjar andas på Wiggo, men varför skulle nån göra det när Wiggo ligger i vagnen? :S Och chansen att få rs-virus är liten med. Ville bara att du skulle veta det. Andas ut & gå på stan :D
Kram från Maria

2:a kommentar, skriven , av Bea:

åh, tack så mycket :)
kram !

Kommentera inlägget här :