Lite om mig ..

publicerat i Allmänt;
Jag frågade för några dagar sen vad ni ville höra mer om så jag tänkte skriva några rader får se hur mycket det blir , har inte så mycket tid Wiggo ska snart sova :)

Lite om mig & hur jag träffade Tobbe .
Det är väl en slump tror jag? & jag skrattar nästan när jag tänker på hur vi träffades & fick kontakt. men aja ni ska få veta.  Jag var inne på min lunarstorm & kollade runt lite sen kom jag in på Tobbes lunar av en ren slump & så kollade jag på hans prylar ( bilder ) & tyckte att jag kände igen honom så himla mycket men jag kommer aldrig på var jag sett honom så jag skrev till honom att " jag känner igen dig så himla mycket man jag kan inte koppla varifrån" då skrev väl han något om att han gick på stålforsskolan & han kände igen mig därifrån osv. Efter lite prat där så adda vi varandra på MSN så vi pratade ännu mer där & så tror jag det var en fredagkväll vi pratade så frågade han mig om jag visste någon fest & jag sa nej & fråga samma fråga . Sen sa han att jag skulle höra av mig om jag fick reda på något så vi bytte nr & så efter någon vecka tror jag det var så skickade han ett sms & frågade mig vad jag gjorde osv. Just då var ju ute " sprang runt på stan " med min kompis S så jag sa det & han sa att han var med sin kompis J & så frågade han ifall vi ville komma hem till honom så då sa vi ja & satte oss på bussen hem till honom där vi möttes upp utav dom. Runt kl 1 på natten hämtade mamma mig & min kompis drog väl runt 12 men iallafall , efter jag åkt så började vi skicka sms & så bestämde vi att vi skulle ses igen & det gjorde vi , jag åkte hem till honom vi kollade på film & hade det mysigt bara. Sen så efter några "träffar" så blev vi tillsammans! :)

Vår relation nu är väl bra men vi har inte riktig tid till varandra men det är väl försårligt eftersom vi har Wiggo tillsammans nu & det har väl gjort " banden starkare " mellan oss. Och här är vårt mirakel, vår älskling <3

   

Jag ska nu krypa ner i sängen med mina pojkar så jag bloggar inte mer idag det känns som jag bara suttit vid datorn idag men jag uppskattar verkligen era kommentarer ni är ju bara för söta & det är så kul att fler & fler " vågat säga något " om man nu kan säga så, oj nu blev det ett ganska långt inlägg. Men jag hoppas ni får en bra fredag kväll .

GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

samma sak här. tiden räcker inte till , men man får ta sig tiden!

2:a kommentar, skriven , av karolina:

samma sak här. tiden räcker inte till , men man får ta sig tiden!

3:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Ett tips!=)
Lämna Wiggo hos någon förälder en efterfmiddag/kväll. Laga god middag tillsammans och bara mys. Man kan behöva det ibland.
Och man är inte oansvarlig om man låter någon vara lite barnvakt någon gång ibland.=)
Kärleken behöver lite ensam tid den med.=)

Är så kul att läsa din blogg.=)
Kramar

4:e kommentar, skriven , av xxx:

Jag har hittat riktigt smaskiga saker som kommer hända i våra bästa år ;) Bara att säga till om du vill veta, man kan inte tro att det är sant.

5:e kommentar, skriven , av my:

känner igen det där. och det handlar inte om att lämna bort jamilia för det gör vi. men hon går och lägger sig så sent (vissa dagar vid ett tiden på natten) så då får man ju aldrig nån egentid i veckorna. och då spelar det igen roll om man lämnar bort henne ibland för det är egentligen relationen i vardagen som är viktigast tycker jag.

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Postat av: xxx

Berätta !

7:e kommentar, skriven , av Melinda:

.. och då kunde du väl inte ana att han skulle bli pappan till ditt barn ? ;)

Kommentera inlägget här :