Mario

publicerat i Allmänt;
Nu har jag precis spelat klart lite supermario med min syster man blir lätt beroende utav det där ska jag säga er :) Har solat , duschat & ätit fruktsallad nu på kvällen blev ingen träning men det blir det imorgon tänkte faktiskt tralla upp till stallet & rida men det ska jag göra framåt eftermiddag / kväll eftersom vi ska iväg & äta kl 13 imorgon tror jag Tobbe sa & precis då är det ju våra bästa år & det måste jag ju se så jag får väl glo på det hemma hos tobbes farmor & farfar det är nämligen dit vi ska imorgon.
Tack & lov så har magvärken gått över & jag mår bättre fast är fortfarande lite seg men aja ... Jag ska kila , gå & lägga mig med grabbarna.

GOD NATT / B' <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Är det en träningsvideo du tränar till när du "tränar till Carmen"? :) I så fall, är den bra osv? Skulle vilja ha någon ny, kör på en gammal goding som jag har tränat till i ca 5 år ;p

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Aa det är en DVD. Aa det är skit kul :) något som jag rekomenderar iaf.

3:e kommentar, skriven , av Miakela:

haha jag och Neo brukar spela Supermario. Dt är hemskt man kan ju sitta hur länge som hellst, sen känner man verklige hur man MÅSTE spela om man itne spelar på ett par dagar :D men dt är bra tidsfördriv . Hehe Ha en trevlig dag ;D

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Aa, det är ju sjukt roligt haha ;D detsamma!

Kommentera inlägget här :