Mina ord ...

publicerat i Allmänt;
Jag är så glad & lycklig att Wiggo finns i mitt liv , det är han som gjort mitt liv värt att leva. Och jag är väldigt trött på folk som tror sig känna mig & säger det ena & det andra. Även om folk säger åt mig att inte lyssna så tar man ju alltid åt sig en liten smula, men jag ska försöka att inte bry mig alls. Och jag blir trött på folk som säger att jag är för ung & inte kan ta hand om mitt barn, jag kan säga att åldern spelar ingen roll alls utan det är hur man är som person & hur man själv känner att man klarar av det . OCH JA jag kan säga att jag är ung men jag tycker verkligen att jag klarar av det galant ! Jag är så glad att kunna visa alla människor hur bra jag sköter Wiggo , eftersom jag fick såna dumma & elaka kommentarer innan han föddes om att jag aldrig skulle klara av det osv.
Jag hoppas ni sitter där med långa hakor & säger : SHIT , HON KLARAR FAKTISKT AV DET.  Fast jag tror att om en person sagt massa negativt innan så tror jag inte han/hon vill inse att han/hon kan ha fel.
Åh, jag älskar verkligen att visa er hur Wiggo växer & berätta om vad vi gör om dagarna osv , jag vill dela min glädje med er & jag går glädje tillbaka utav era positiva kommentarer & ni ska veta att det värmer mitt hjärta. Att folk är så snälla fast de inte ens känner mig det är väl de man blir så glad över ! Och jag är tacksam av att det är fler som börjat läsa min blogg det är över 100 personer mer en vad det var för kanske ca: en vecka sen & det är kul att ni börjat kommentera också , det är väl därför jag tycker det är så kul att skriva man får liksom " ett svar tillbaka " ..

I LIKE YOU GUYS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Du ska vara stolt över att du har Wiggo :) att få barn är en välsignelse. Och du verkar klara det galant !

2:a kommentar, skriven , av N:

Visst, du är ung. Och därför är det extra roligt att få läsa om och se hur bra Wiggo verkar ha det! Jag måste erkänna att jag var lite tveksam till unga föräldrar förut. Men du har fått mig att ändra uppfattning helt, du verkar vara en riktigt toppenmamma! :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du ska vara stolt ! jag tkr de är jätte roligt att läsa din blogg.
jag kan sitta och le för mej själv när man läser om hur mysigt ni har de och hur duktig du är !

Keep up the good work !

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är verkligen roligt att läsa om er vardag och följa med hur Wiggo växer och utvecklas :) Börjar bli riktigt "baby-sjuk" själv...:)Efter att ha läst din blogg en tid så kan jag inte säga något annat än att du verkar vara en super mamma och Wiggo skulle inte kunna ha bättre föräldrar:)

5:e kommentar, skriven , av Bea:

åh,tack alla :) jag blir tårögd :P haha!

6:e kommentar, skriven , av Vicky:

jag älskar din blogg ;D & du vet det ju redan själv, du klarar av livet som mamma jättebra!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Läser alltid din blogg:) Kul att veta om hur bäbisen har det, jag vill med ha en bäbis:(

Kommentera inlägget här :