Mormor

publicerat i Allmänt;
Nu har vi kommit hem från min mormor vi gick dit direkt efter BVC så har vart där sen kl 12 ätit mat kollat på TV & fikat :) Wiggo fick spruta & blev ledsen men det gick över ganska så snabbt sån tur var . Sen så vägde vi honom igen & nu väger han 6700g & är 61 cm lång lika lång som förra gången , men stor är han våran älskling men huvudsaken är att han följer sin kruva det tycker jag är det viktigaste. <3
Snart så ska jag & Wiggo åka ut till min mamma & pappa för Tobbe ska åka till Arlanda & hämta några släktingar som tagit flyget hit från Finland så jag ville inte vara hemma själv så jag åker dit istället & så är jag där ikväll ska väl rida också. Imorgon runt eftermiddagen så ska jag iväg med en kompis & sola , sen har jag inga större planer jo kanske ska ner till bilskolan & plugga lite teori har ju bokat prov nu på vägverket så ska ha prov den 17 mars dagen efter min födelsedag.

Men men, nu ska jag kila . kommer med bilder sen :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

åh lycka till :D med provet själv har jag med uppslrivining snarast i eskilstuna :P :D nervös :S

2:a kommentar, skriven , av Therèse:

Hur länge har du övningskört? :)

3:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag har kört sen jag var 16 privat & så började jag på bilskolan nu efter nyår precis.

4:e kommentar, skriven , av Therèse:

Jaha okej, trodde du började köra första gångerna då när du skrev för några veckor sen.

Kommentera inlägget här :