Nere från stallet.

publicerat i Allmänt;
Ja nu har jag kommit ner från stallet har inte ridit eftersom det var för hårt på ridbanan men ska nog ut en sväng imorgon om det ska bli bra väder , jag hoppas på det :) Idag så fick hästarna skönhetsvård istället, hehe & så borsta jag av alls ben eftersom hovslagaren ska komma imorgon & hästarna ska få nya skor.

Wiggo har precis vaknat igen har han sovit högst 1 timme idag inge mer så jag hoppas att han sover bra inatt & det tror jag nog , vad skönt :) Imorgon så ska jag vara hemma hos mamma & pappa vara Sigge vakt ( hundvakt ) så jag måste skicka sms till Nattis & säga att vi inte kan gå ut & gå imorgon så jag hoppas vi kan göra det en annan dag i veckan! Nu så ska jag väl inte göra så mycket , äta snart är svinhungrig.

Vad har ni gjort idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

idag.. inte så mkt skolan :P blä, wiggo är super sööt :D du verkar vara en toppen mamma med

2:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Jag har med haft en hund som heter Sigge...=)
Jag har tränat massor idag och pluggat lite.=)

Kommentera inlägget här :