Ny färgat & klart !

publicerat i Allmänt;
Har färgat håret & hoppat in i duschen , snart så ska jag väl åka iväg till ärla & handla lite i kiosken Tobbe håller på & tjatar på mig så jag får väl följa med då :) Nu har jag satt ut en annons på blocket & bukefalos om fodervärd till min c-ponny & jag hoppas verkligen att det är någon som vill hjälpa till för hon är verkligen världens mysigaste häst ! Ni har ju en bild på henne i inlägget nedan!  Men men ! Imorgon är det måndag & jag hoppas på ett bra väder , inge regn & rusk som det står att det ska vara i tidningen & nästa helg ska det tydligen bli storm , fy bubblan! :/
Jag kanske ska ta mig i kragen & börja plugga lite inför körkortet också det är inte långt kvar nu , snart har jag ett körkort GUD så skönt det ska bli att kunna åka vart man vill ,när man vill ! Bara slänga i Wiggo där bak i bilstolen :)

Nej nu måste jag kila tobbe TJATAR som tusan!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Vuitton:

Var med i min GRYMMA tävling, det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och din skostorlek! :)
Körkort är det skönaste som finns ;)

Kommentera inlägget här :