Onsdag.

publicerat i Allmänt;

Idag så vaknade vi runt 10 & så gick vi upp åt frukost & nu så sitter jag här & har inget för mig alls .. Jag funderar på om jag ska gå ut & gå en sväng för att rensa hjärnan lite det skulle behövas har så mycket att tänka på just nu & de är inte bra saker.
Jag funderar på om jag ska följa med mamma till min lilla kusin som fyller 5år idag men jag har inte riktigt bestämt mig än. Annars så ska jag väl bara vara hemma & glo ...

Jag vill berätta men jag vet att om jag skulle göra det så skulle du säga något så att de lät som jag var så mycket värre för du kan aldrig ha fel.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

hoppas det ordnar sig för dig, vad det än är. (L)

2:a kommentar, skriven , av Monica:

Hoppas det ordnar upp sig...

3:e kommentar, skriven , av bella:

det är bara ringa om du vill prata, hoppas du vet det!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

ska du göra slut?!

Kommentera inlägget här :