Pjamas...

publicerat i Allmänt;

Nu har jag kollat på handbollen lite också , men jag vet inte hur det slutade eftersom jag inte såg slutet. :P
Det är verkligen kul att läsa era kommentarer nedan , tack tack så mycket ni verkar jättesöta allihopa! :) Wiggo har verkligen vart övertrött & skrikit massor men han somnade till slut sen vakna han igen efter en halv timme kanske. Så nu är han i full gång igen , inte bra när klockan är så pass mycket & det är läggdags! Jag är faktiskt rätt trött gick upp tidigt imorse runt kl  8 tror jag det var ,kanske inte så tidigt men jag gick & la mig sent på kvällen.
Försten ni får gärna fortsätta svara på inlägget nedan , skit kul & läsa!

Wiggo har fått en ny pjamas idag så han sa att han ville visa er kära läsare :)

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av g.farmor o g,farfar:

Alltid lika gooo o glad . Sov gott !!!!Haresåbra !

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

jätte fin pyamas wiggo :D söt =)

3:e kommentar, skriven , av Monica:

Sötnos :)

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Vilken sötnos han är :)

5:e kommentar, skriven , av m:

underbar mamma du verkar vara :D
& wiggo är hur söt som helst! :)

6:e kommentar, skriven , av Emma:

jättesöt ju :)

7:e kommentar, skriven , av Wiggos farmor:

Vad fin Wiggo blev i pyjamasen som jag köpte till honom,Jag är så stolt över att ni är så bra föräldrar till mitt fina barnbarn ,han kunde inte få några bättre.Puss o Kram

8:e kommentar, skriven , av milla:

Åå så gullig man kan vara =) Tänk vad glad man blir av att se ett litet leende! Du måste vara så himla stolt :-)

Kommentera inlägget här :