Pluggis!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart nere på bilskolan från kl 11 tills nu fast vid kl 13 så tog jag en pause gick & åt sen satt jag mig igen. Wiggo var med hela tiden & duktig var han fast han börja skrika lite på slutet då skickade jag iväg honom till min mammas jobb som ligger precis bredvid :) Det går jättebra , hoppas jag haha nej men jag måste börja plugga på riktigt nu annars kommer jag aldrig att få något körkort har ju teoriprov 17 mars Good luck Bea !
Går tyvärr inte att rida idag det är för hårt i marken & varken Isabell eller Mirre har skor på alla 4 de har båda tappat en sko fram som tur är så ska de bli nyskodda imorgon så då ska de gå & rida igen . Väntar på ett svar tillbaka från Elin också ifall hon ska med ut till mamma & pappa även om de inte går & rida eller om hon ska hem istället men hon rider väl nu antar jag ( på sin skola )  .

Aja , inte många människor som vågar kommentera verkar det som! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Lycka till på teoriprovet. jag gjorde mitt den 10 januari o klarade det. kändes ganska lätt eftersom jag aldrig har läst igenom hela boken :) bara mörkerkörning o uppkörning sen är det klart :P

2:a kommentar, skriven , av hej:

kolla www.sko-outlet.se :)

3:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Det där klarar du fint ska du se!=)
Lycka till!

Hur går det för din syster i skolan?
PLuggar ju själv till sjusköterska.=)

kram

4:e kommentar, skriven , av Linda:

Det kommer nog gå bra på teoriprovet ska du se! :)

Kommentera inlägget här :