Saknar ..

publicerat i Allmänt;
Ja, jäklar vad jag saknar min bebis mage . Det är så mysigt , nu när jag går på stan & ser en gravid så tänker man åh tänkt att jag också haft en sån men då uppskatta jag nog inte den lika mycket jag kände mig mest som en flodhäst & hur flåttig som helst.  haha,  nu vill jag ha tillbaka den fast jag vill ha Wiggo utanför , kan man inte köpa något slags "lösmage" Haha!

Hittade några bilder på magen i olika storlekar , har inte satt dom iordning . Men den sista bilden sitter rätt 2 dagar efter den bilden så kom Wiggo ut :)

         

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Nemen guud så sööt :'))
så myysigt o kolla på bebis magar :))

2:a kommentar, skriven , av josephine:

aw, vad gosigt! :D

3:e kommentar, skriven , av bella:

ååååh saknar min också ju :( vill ha igen :D

Kommentera inlägget här :