Snart dags!

publicerat i Allmänt;
Först vill jag tacka alla för kommentarerna nedan :)

Inatt så har jag väl inte sovit så bra , Wiggo somna inte förän halv 2 & vakna halv 5 ville ha mat & sen vakna han halv 9 igen. Jag känner mig väl inte sådär väldans pigg direkt men det ska nog gå :) Snart är det dags för körning också 11.40 om ca en timme alltså , jag är väl lite nervös men aja fan det ska nog gå bra!  Efter körningen så ska jag åka ut till mamma & pappa , jag tror Tobbe ska med ? Jo men det ska han säkert. Jag ska väl gå ut & gå där & sola lite hade jag tänkt så man får lite färg på kroppen , alltid fint nu till vintern .  Men men , nu måste jag fixa det sista innan jag ska gå .. Önska mig lycka till ;D

Vi hörs senare !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara från op :):

hejsan:) läste ditt förra inlägg, tänkte bara säga att jag ska ju flytta imorrn dit du bor, vill du så kan vi ju kanske ses nåndag då :) kanske gå ut o gå tillsammans eller nått:)

2:a kommentar, skriven , av Sanna:

Lite för sent nu... för nu sitter du i bilen och brummar men LYCKA TILL!

3:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Wiggo är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söt :)

4:e kommentar, skriven , av Nathalie:

Wiggo är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söt :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas körningen går bra (:

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

lycka till i efterskott ;)

Kommentera inlägget här :