Spettsmössa!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag kollat på Singing Bee & ibland så skämms jag för vissa speciellt dom där som var kvar i finalen , haha fan jag satt & skratta som tusan! :)
Nu sitter jag här & har precis beställt lite saker från www.borjes-tingsryd.se ( hästaffär ) beställde lite till hästen & ett par strumpor till mig :)
Just det jag tog massor av söta bilder på Wiggo idag & speciellt en bild när han har på sig min gamla spetts mössa. Haha ni ska få se!

image717 
Söt va ?

 

Barn är nog det mysigaste man kan ha ! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av linda:

naaw vaad söt :D

2:a kommentar, skriven , av Jonna:

han är så himla söt, han blir fan bara sötare och sötare ! :D

3:e kommentar, skriven , av en som beundrar:

mycket söt!

4:e kommentar, skriven , av amanda:

han är så otroligt gullig=)

5:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Jäääääätttteee söt!=)

6:e kommentar, skriven , av C,:

haha va söt man kan va då :)

7:e kommentar, skriven , av Monica:

Va söt han är i sin spetsmössa :)

Kommentera inlägget här :