tillbaks!

publicerat i Allmänt;

Sådär nu är jag tillbaka från kiosken & från solningen jag passade på & sola innan Wiggo vakna men han var vaken när jag kom tillbaka så han fick lite mat & nu ligger han i sängen & pratar & sprattlar för fullt med sin pappa. Ikväll så ska jag inte göra så mycket titta på TV & äta nötter & sen när Bella kommer ner från stallet så ska vi träna lite hon har en "tränings DVD" om man kan kalla det så? Men iallafall så tror jag vi ska göra det , haha skit kul ju ! Måste ju ner i vikt lite tills vi ska utomlands känner jag i Maj ska vi bort till Spaninen ska bli skönt :) Fast jag är ju livrädd för att flyga flygplan så jag får väl se hur det går, jag va inte rädd när jag var liten men efter det som hände 11 september 2001 så blev jag skiträdd ! Har åkt utomlands varje år så det ska nog gå iår igen !
Men men , nu väntar Wiggo på mig han säger : MAMMA KOM ;)


   image679

åh jag längtar tänkt om 4-5 månader så är det jag som sitter där med en drink i handen ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

åh vad roligt att åka utomlands! hehe flyga ska du ju inte vara rädd för det är ju skitkul! :D som alla säger, säkrare att flyga än & åka bil ju (A)

2:a kommentar, skriven , av N:

Va roligt att åka till Spanien. :D ska wiggo också med? Jag åker till väst indien i mars, sen seglar jag över atlanten till Azorerna, sen slutligen segling till Frankrike och sen flyger jag hem. Jag är också jätte nervös för flygningen och seglingen över atlanten, men det blir nog jätte kul! :D

3:e kommentar, skriven , av Bea:

N : - japps Wiggo ska med & Tobbe också såklart :) Åh det låter spännande.

Kommentera inlägget här :