Tisdag

publicerat i Allmänt;
God dag!
Idag så vaknade vi kl 11 väldigt sent , FÖR sent. Men men vi gick upp åt frukost & nu sitter vi vid datorn & TV:n Wiggo är fortfarande lite gnällig idag men de kanske är för att han inte mår 100% bra heller. Snart så ska jag gå ut & gå en lång promenad hade jag tänkt både för att få röra på mig & för att rensa hjärnan på allt skit . Idag så har jag inte så mycket inplanerat faktiskt jag tror Adde & Nattis skulle komma i kväll , men annars så är de väl inge speciellt vi ska göra . Jag mår inte sådär jättebra , jag har inte ont någonstans utan det är nog mer psykiskt lite deprimerad fast vet inte varför det är väl de som är de jobbiga :/

image667


Min T och min lille Wiggo myser på morgonen

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Så tror jag att alla kan känna ibland. Hoppas du blir bättre snart!=)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hur kom ni fram till namnet Wiggo? Och vad skulle han hetat om han var tjej??

Karm på er

3:e kommentar, skriven , av N:

Han är ju bara för söt er kille! :) Hoppas att du mår bättre snart!

4:e kommentar, skriven , av Bea:

anonym ; - Det var min mamma som hade sett namnet i en tidning & då hade vi det på namnlistan. Han skulle ha hetat Engla eller Alissa :) kram!

5:e kommentar, skriven , av elin kusinvitamin:

Vad stor han har blivit!! han växer så det knakar :)vi får ta o ses snart, skulle vara kul! ha det gott... puss o kram

6:e kommentar, skriven , av Bea:

Ja han är skitstor :) Ja absolut säg till jag gör inte mycket om dagarna :P puss&kram!

7:e kommentar, skriven , av m:

bea, du är så sjukt duktig! kämpa på nu tjejen!! :)

8:e kommentar, skriven , av frida:

va gulligt :D han e så söt Wiggo : )

9:e kommentar, skriven , av Sara:

Wiggo är så söt!!

Kommentera inlägget här :