Jobbet !

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag & Wiggo på mammas jobb , Wiggo äter & jag sitter här & pratar med Anton i telefonen & han kommer hem kl 16 idag :) Innan vi kom hit så träffade vi Bella & Max en snabbis vi gick till hemköp köpte glass & sen gick vi till en lekpark & satte oss. Jag funderar på att gå ner på stan & köpa den där eller om jag ska ta bilen ner & bara springa in . Hmm ? svårt beslut :P

Nu tycker Anton att jag ska sluta skriva i min blogg för han får ingen kontakt med mig i telefonen då , haha! hejdå rå . .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ferhat:

Tjenare Bea!

Allt bra med dig? Va kul att du hittade in till min "fina" blogg haha =)

Sitter på tåget just nu och är på väg hem från örebro =P tråkig och skit varm resa haha.

Men det va jätte kul och träffa dig och hoppas vi ses någon gång igen! sköt om dig och ge Wiggo en 'give me 5' från mig!



Ghetto jao! Warra..P!!!

2:a kommentar, skriven , av Pernilla:

Hoppas du haft en bra dag & får en bra kväll :)

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Hej bea! Hoppas dagen varit bra, äntligen sol =) Du får gärna lägga en kommentar i min blogg.

4:e kommentar, skriven , av Daniel:

Hej.. haha jag förstår Anton! Hoppas dagen har varit bra.. Sov så gott!!

5:e kommentar, skriven , av andrine:

hihi,tack=D söt bebis!

6:e kommentar, skriven , av andrine:

hihi,tack=D söt bebis!

7:e kommentar, skriven , av Ferhat:

Ja visst fan e det varmt ute. klart jag kommer o hälsar på snart igen, för det e ju skit tråkigt i uppsala. Man har redan gjort allt som går att göra här så det känns som att det är dax o byta miljö =)



sköt om dig bea o Wiggo =)

Kram!

Kommentera inlägget här :