Lördag.

publicerat i Allmänt;
Fan vad roliga vissa kommentarer är nästan som man viker sig av skratt .
" Vem fan bryr sig om dig & din vardag "
- Tydligen du som läser annars skulle du väl fan då aldrig gå in & kolla här ?

Hm, vi fortsätter. Lördag idag & jag är helt slut har jobbat 7.15-9.30 ( fick sluta tidigare ) sicken tur ! Vad har vi gjort ? hm , vi hämtade Anton i torsdags från tågstationen åkte hem . Igår så jobbade jag & Anton var barnvakt åt Wiggo under tiden sen kom jag hem då sov Wiggo så jag passade på att duscha sen så åkte vi in till stan åt mat , sen hem till Anton & sedan hem igen för att äta hemma hos mig. Sen åkte jag & Anton in till Anton & sov där sen var det bara att gå upp kl 6.15 då var det jobbdags , lite slut !

Idag så vettetusan jag är väldigt trött men jag & Wiggo ska nog träffa Bella & Max för Anton är med sin pappa i Västerås på Power Meet eller vad det nu heter ?  Aja, jag får se om jag hinner skriva lite mer sen :)

take care <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Hej Bea! Tänkte bara höra vart du jobbar någonstans??

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma!:

svar : - jag jobbar på Torshälla hemvård :)

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

hej.. en liten fråga bara angående arbets tiderna du skrev här?!!

Menar du att du jobbade 7:15 på morgonen till 9:30 på morgonen samma dag??

eller ska de vara 19?? Eller menar du 9:30 på kvällen??:S



//Johanna

4:e kommentar, skriven , av my:

mysigt ni verkar ha det :)

5:e kommentar, skriven , av Sara :):

jäklar va lite du jobbar o blir trött av det :P ja jobbar 7-16 för det mesta :P

Kommentera inlägget här :