måndag - en ny vecka.

publicerat i Allmänt;
God förmiddag!

idag så har jag jobbat i några timmar men jag fick sluta tidigare ,tack ! :) Igår så var jag med Sandra bara vi träffa en killkompis som vi stod & prata med hur länge som helst . Idag så ska jag inte göra mycket sola & kanske träffa Sandra om hon hade tänkt svara i telefonen någon gång :P 

tusan jag har fortfarande inte bestämt mig om vilken klänning jag vill ha , forsätt gärna säga vad ni tycker . Inlägget finns längre ner. Jag ska nog komma med lite bilder idag också om jag kommer ihåg att ta dom förstås.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Daniel:

Hej, låter som en lugn och skön dag idag, härligt. Ha det underbart!!

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Hej Bea! Jag tycker du är såååå sjuuuukt snygg. Du är jättevacker. Kan du inte skriva lite om vad du äter och undviker? :) Vill också komma i form ;) Kram från Maria

Kommentera inlägget här :