Onsdag

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag!

Idag så vaknade jag kl 11.11 för att vara exakt . Jag åt frukost , tog på mig bikinin & så la jag mig i solen & har i stortsätt legat där hela dagen. Snart så börjar jag jobba också 16-21 fast jag får väl sluta tidigare som vanligt antar jag. Wiggo ligger nu & sover han är helt slut för att det är så himla varmt ute & jag förstår honom han är inte direkt ensam om det. Han äter väldigt dåligt också men de gör väl alla i denna värme ? Hmm, skulle kunna tro det .

Har skickat sms till Anton också men han har inte svarat han har väl inte fått några pengar på mobilen än , han tanka på telefonen för 200 kr i söndags sen i måndags så tanka jag på 200 kr på mobilen & nu är dom slut igen haha . Vi kanske inte borde prata & skicka sms till varandra så ofta ? Iaf , jag saknar honom eller VI saknar honom .

Nej , nu så ska jag ta på mig lite kläder & sen äta sen blir det till att dra till jobbet .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

jag tycker att du borde slänga upp flera bilder lite oftare :)

Wiggo är så otroligt söt <:

:*

2:a kommentar, skriven , av emms':

Comviq kompis? ;)

3:e kommentar, skriven , av emms':

Sorry hade inte hunnit läsa ikapp de förra inläggen :)

Kanske inte är så lätt att hålla i pengarna då :)



Take care !

4:e kommentar, skriven , av Myzan:

skaffa comviq kompis! :D det är gratis att sms:a då.

Kommentera inlägget här :