Onsdag - ledig.

publicerat i Allmänt;
En ledig onsdag är väl aldrig fel ? Natten var helt okej har sovit som en stock men vaknat ett par gånger utav min jäkla hosta . Idag så har vi inget planerat eller jo vi kanske skulle träffa Bella & Max lite senare under dagen men de skulle bort nu på förmiddagen sa hon. Om det är fint väder så skulle vi nog lägga oss på djurgårn & steka lite fast jag får hålla mig borta från solen ett tag nu eftersom jag äter medicin som jag skrev förut . 

Jaha , nu så har jag lagt Wiggo i sängen igen så han sover lite på förmiddagen sen är det mat igen & så ska han orka leka med Max också :) Jag ska väl inte göra så mycket kanske passa på & fixa mig lite smått nu när han ändå ligger i sin säng .

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bea:

vilket fint namn du har =) Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :