Söndag

publicerat i Allmänt;
God kväll!
Idag så vaknade jag kl 6.15 åkte till jobbet då & så skulle jag sluta kl 10.45 men jag fick sluta tidigare.  Och ja jag är trött efter att jag jobbat eftersom jag går upp så himla tidigt + att jag har en bebis att ta hand om på dagarna så är det ju inte så att jag " tar de lugnt " direkt. Aja, efter jobbet så åkte jag hem till Anton & så åkte vi hem hit ( till mamma & pappa ) . vi åt mat & så la vi oss i soffan då somnade jag direkt & har nästan precis vaknat . Ikväll ska vi inte göra ett skit bara ta de lugnt & slappa i soffan jag ska gå & lägga mig tidigt. jag lovar . Men nu så ska jag åka & köpa chips till filmen vi ska se ikväll . .
Men vi får väl se om jag orkar skriva senare eller om det här får bli det enda inlägget för idag.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emms':

Ah men att göra ingenting är så jävla skönt ibland det med ;)

Avundas dig ikväll

2:a kommentar, skriven , av emms':

Ah men att göra ingenting är så jävla skönt ibland det med ;)

Avundas dig ikväll!





Take care!

3:e kommentar, skriven , av jennie:

klart man blir trött, inte bara för att du har barn, utan även för att det tar tid att vänja sig vid jobb/skola när man gått hemma.. vikken människa.. ska ni se mamma vid 16 eller? kram

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Har en liten fråga. skulle du uppmuntra anda "unga tejer" att skaffa barn unga. Jag är 18 och är jätte sugen på ett barn. Men du som har lilla wiggo skulle du tycka att man ska det eller vänta?

Ha en bra kväll:) //Mia

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oj Bea vänta tills du börjar jobba heltid dvs 40 tim i veckan o har barn o ta hand om, DÅ komer du vara trött.. o tänk när din/dina små står o hoppar o vill leka o hitta på saker efter jobb o dagis ;) ha det bra o njut av sommaren

6:e kommentar, skriven , av Ferhat:

Tjena Bea!

Trevligt att gå upp kl 6.15 =P

Jag har inte gjort det sen typ 10 år tillbaka, haha!



sköt om dig! vi hörs!

Kram!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Halloj skulle inte du kunna visa din klänning som du köpte på bikbok?

8:e kommentar, skriven , av Martin:

Vart jobbar du och är det samma tider varje dag?

Kommentera inlägget här :