Söndag faktiskt.

publicerat i Allmänt;
Jahaja då sitter man här igen.
Jag & Anton åkte in till stan runt 20 hem till honom & han packade det sista inför resan till Bulgarien. Sen åkte vi hem till lägenheten där träffade vi hans kompisar en snabbis sen så hämta hans pappa honom runt halv 1 ungefär så nu är han på väg till arlanda. Jag hoppas han får en trevlig resa !
jaså, då sitter man här i sin lilla ensamhet ögonen går i kors så ska nog snart hoppa i säng & imorgon blir det till att sola & kanske träffa Sandra , det beror på om hon har tid :) Jag hoppas ni haft en kanon bra dag & jag vet att jag måste skärpa mig nu med det här med uppdatering, jag skäms !

Like you guys !

saknar dig redan älskling <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av E:

vart i bulgarien ska han? jag åker oxå dit men på tisdag..

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vart i bulgarien ska Anton??

Kommentera inlägget här :