tisdag .

publicerat i Allmänt;
God kväll !

Idag så har jag jobbat hela dagen & Anton har haft Wiggo men han hade tydligen vart jättegnällig men Anton fixade det utmärkt ;) När jag kom hem från jobbet så låg Wiggo & sov men han vaknade efter kanske sådär 30 minuter . Ikväll så har jag inte gjort så mycket alls får äntligen sola igen så har gjort det & nu sitter jag här & funderar på att gå & lägga mig ska ju ändå upp kl 6 imorgon bitti igen & jag är ju inte så morgonpigg direkt ;P
Hinner jag skriva imorgon så gör jag det annars så får vi se när jag hinner skriva & uppdatera med bilder . Jag försöker så gott jag kan helt enkelt.
Nej , nu ropar sängen på mig !

GOD NATT ,
Puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Godnatt på dig!, hoppas på en uppdatering imorgon! :) Din blogg är så bra och herre jösses vilken underbar mamma du verkar vara! :) det ska du ha stor eloge för! :)

2:a kommentar, skriven , av Daniel:

Hej på dig.. Hoppas dagen har varit bra, sov så gott!!

3:e kommentar, skriven , av Johanna:

Väldigt tråkigt när du inte kommenterar tillbaka om man har frågat dig ngt.

4:e kommentar, skriven , av Ferhat:

Hej Bea!

Hoppas du sov gott =)

Sitter på tåget mot dalarna nu och hade lite tråkigt så då tänkte jag gå in och läsa lite bloggar. Sköt om dig vi ses snart =)

Kram!

5:e kommentar, skriven , av Alexandra:

Jag tycker du är en otroligt stark och uttålig mamma Bea! Grattulerar till den du är <3

6:e kommentar, skriven , av En arg person:

Du är så jävla störd bea!

Anton som bara är din kille får vakta Wiggo ensam men inte ens Wiggos egna pappa får vara med honom?

Hur tänker du egentligen?

Det är väl klart att man ska få träffa sin pappa!

På alla bilder ser det ut som att Anton är pappan, det är FEL!

Du tänker bara på DI själv, ingen annan,

Du har inte Wiggos bästa i åtanke, du tänker bara på DIG!



Hoppas du "får dig ett gott skratt2 när du läser det här.

Fattar inte hur folk kan gilla dig.

Du hänger ut Tobias som skurken här, fast skurken är du!

PLUS! att Wiggo liknar Tobias så jävla mkt mer än dig!!!!



Tobias har visst tid med Wiggo, SLUTA LJUG BEA!

Låt honom träffa sin pappa din egocentriska bimbo!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så jävla störd bea!

Anton som bara är din kille får vakta Wiggo ensam men inte ens Wiggos egna pappa får vara med honom?

Hur tänker du egentligen?

Det är väl klart att man ska få träffa sin pappa!

På alla bilder ser det ut som att Anton är pappan, det är FEL!

Du tänker bara på DI själv, ingen annan,

Du har inte Wiggos bästa i åtanke, du tänker bara på DIG!



Hoppas du "får dig ett gott skratt2 när du läser det här.

Fattar inte hur folk kan gilla dig.

Du hänger ut Tobias som skurken här, fast skurken är du!

PLUS! att Wiggo liknar Tobias så jävla mkt mer än dig!!!!



Tobias har visst tid med Wiggo, SLUTA LJUG BEA!

Låt honom träffa sin pappa din egocentriska bimbo!

Kommentera inlägget här :