Tisdag.

publicerat i Allmänt;
Jobbat idag från kl 8 - 10.45 sen så åkte jag hem duschade & fixade i ordning mig lite sen hämtade Wiggo  på mammas jobb & så gick vi ner på stan där vi träffade Bella & Max . Vi gick runt glodde lite & så åt vi mat , trevligt :)  Nu så sitter jag hemma har precis solat fast man inte får när man äter medicin men  skit samma nu :P    
jaha, nu vet jag inte vad vi ska göra Wiggo sitter & äter lite smörgåsrån som han tycker väldigt mycket om fast det är kladd precis överallt , men vad gör det ? ingenting . Idag så blir Wiggo 9 månader & Max blir 7 månader , stora killar vettni! ;) Nu så ska jag gå & ta lite bilder på min stora kille som jag tänkte slänga in här lite senare .

hoppas ni haft en super dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vem är Max?

Kommentera inlägget här :