Hemma.

publicerat i Allmänt;
Jag är hemma nu igen & mamma, pappa , Wiggo & Bella dansar & sjunger jag håller på att kissar på mig :P idag så träffade jag & wiggo , max & bella vi gick på stan en snabbis sen gick vi till hemköp för att köpa välling till Max då träffade vi min kusin Elin , trevligt :)  Så nu är jag hemma igen & funderar på att lägga mig under solariumet en stund bara slappna av . Imorgon kallar jobbet & det är från kl 7-14 imorgon , onsdag 16.30- 21.30 torsdag 7-14 & fredag 10.30-16. Det blir skitbra !
Mina solglasögon som jag på bilderna nedan är från H&M men jag vet inte om dom finns kvar ? för Wiggo hade sönder mina & jag tänka köpa likadana men då fanns de inga. Men nu vet ni iallafall att dom är köpta på H&M :)

vet ni vad jag fick för rykt nu ? jag tror jag ska ut & springa :O ... JAG ? SPRINGA ? HAHAHA!

hej så länge , bilder kommer senare . & tack för alla söta kommentarer det gillar jag & roligare att skriva.

Kommentera inlägget här :