ang vagn .

publicerat i Allmänt;
Det är så många nu som frågar varför jag ska ha två vagnar hit & dit så nu tänkte jag förklara lite bättre.

Just nu så har Wiggo en kombivagn som vi använder sen så köpte vi ju den där Carena ( gråa ) som vi ska ha med oss på semestern i Maj & så kommer vi säkert att åka fler gånger i år också. Sen sa jag att jag kanske skulle köpa en likadan vagn som den gråa fast i brun för den ska jag ha i stan hemma hos mig sen för den var så jäkla lätt att fälla ihop & den blev som ett litet paket det är bara att kasta in i bilen. Kombivagnen är lite klumpigare att ta med sig överallt därför är den där bruna lättare att ta med som en extra vagn & tex . när man ska åka till affären. 
 
Eftersom vi vet hur dom kastar vagnarna hej vilt när man tar med dom på flyget så köpte vi den här begagnade (gråa ) till just de så får dom kasta hur mycket dom vill med den utan att man behöver "må dåligt" av det , jag menar 300 spänn för en fräsch vagn är ju fan ingening! 

Jag hoppas att ni förstått lite om vad jag skrivit , haha! :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

på tal om spanien, ska tobbe med trotts att ni ska flytta isär?

Kommentera inlägget här :