Bio ?

publicerat i Allmänt;
Någon frågade mig ifall jag visste någon bra film som går på bio & jag kan säga att jag har faktiskt ingen aning men om någon vill hjälpa denna person som skrev till mig & ge henne/honom tips så skriv här & hjälp :)

Ringde nyss min mamma hon var klar snart så jag ska väl börja packa ner lite smått skit & sen fixa Wiggo sen ska vi åka hem eller först till tuna park då . Fan vad skönt det ska bli att åka ut på landet , ska sola åh längtar då ska jag drömma mig bort om att jag är i Spanien & ligger på stranden med en drink i handen. Jesus vad jag längtar ! ;D
Men nej nu ska vi dra !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

jag tycker dom är skitsnygga och superenkla och bra :) brion känns lätt klumpig.. Fast den är jäkligt snygg den med ;)

2:a kommentar, skriven , av Nina & Kyle:

Ååh har din mamma solarium (?) hemma? :d

Om personen går in på www.sf.se så står det där vad som går på bio :P

3:e kommentar, skriven , av T.:

Detta skrev du i juni -07:

"älskling, du är mitt allt .
jag älskar dig över allt annat i hela världen.
det ska vara du&jag föralltid. och jag saknar dig
så fruktansvärt mycket. måste ha dig nära mig annars
kan jag inte leva, kan inte leva utan dig min älskling.
du är det finaste jag vet ,vackraste jag vet . (v)"

Men titta på dig nu, du lever även utan Tobias.

4:e kommentar, skriven , av Jessi:

jag såg "Försoning" på bio igår :)

När man insåg budskapet så insåg man hur bra filmen är :)

5:e kommentar, skriven , av hanna:

Jag såg "angel" på bio igår, den var jättebra, jättemycket humor i den. Värd att se! :)

Kommentera inlägget här :