Brio barnvagn.

publicerat i Allmänt;

Jag måste bara säga att den vagnen vi har nu är underbar att köra så bra fjädring & allt, dessutom snygg färg TYCKER JAG ! Det är en briovagn & jag gillar dom , innan vi köpte den här vagnen så hade vi en vagn av märket Modi & visst är dom snygga men verkligen värdelösa & stumma som tusan man fick ju ont i handlederna när man använda den. Sen måste jag säga att Emmaljunga också är en jättefin vagn , Brio & den är väl dom som är " populärast "  & det finns ju så många barnvagnar & märken som man aldrig hört talas om förut & jag säger bara KÖP INGET ni inte vet vad de är för något för då gör ni kanske samma misstag som vi gjorde när vi köpte den här Modi vagnen.

Jag gillar Brio vagnarna & det finns så hemskt snygga färger också att välja mellan. Här är några stycken färger sen så har det ju kommit in mer nya färger tex. begie. Den sista bilden på den ljusblåa vagnen har vi :) Och jag är kär i den bruna vagnen också som Jonna har till Ludde.

                   

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack för tipset! Inte så jättelångt kvar tills det är dags för oss att börja kolla på barnvagnar och då kan det ju vara bra att få lite tips om vad som är bra/dåligt=)

Kommentera inlägget här :