Från stallet.

publicerat i Allmänt;
Nu har jag kommit ner från stallet & jag har ätit också ska snart in i duschen sen måste jag plugga.Ridningen gick väl sådär Isabell var lite små sprallig eftersom dom andra hästarna i hagen sprang runt som idioter & det blåste mycket också , sen så tror jag att hon har brunstig också för hon är skitsur mot alla andra hästar speciellt Mirre.
Men men , nu så ska jag hoppa in iduschen kommer sen om jag hinner så ska jag också lägga ut bilder på Wiggo , just det han har ätit gröt idag & älskar det ;D

Mobilen jag skrev om är 4 månader gammal & är i jättebra skick en liten repa bara som inte ens syns!


 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

JAG VILL HAAAA!!
Fan att det är så knapert m pengar nu annars hade jag tagit den på engång!
Jag tycker den e sjukt snygg :)

2:a kommentar, skriven , av Melinda:

Okej :) skulle du sälja den för bara 1100:- ? :) Visst har den mp3 i sig? inte operatörslåst ? jag är rätt nyfiken på den där mobilen ;) skriv gärna mer info i min blogg, om vem som betalar fraken o så :) är som sagt väldigt sugen ;) TACK !

3:e kommentar, skriven , av Melinda:

frakten* mena jag :P

Kommentera inlägget här :