Fredag 7/3

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag gjort lite saker vart ute med Wiggo & ätit mat sedan satt jag på trappen & tog mig några bullar , skönt & sitta i det här fina vädret :) Jag kollar på våra bästa år också medans Wiggo sover det är ju toppen då hinner jag ju göra lite små saker. Idag så måste jag plugga till mitt teoriprov skulle gjort det på dagen men det får bli ikväll då min mamma är hemma & kan hjälpa mig med Wiggo , jag ringde Tobbe men han kunde inte komma hit & hjälpa mig. Skit samma tänkte jag då detta ska jag klara själv :) Sen om jag får tid så vill jag rida också det är så fint väder & jag vill bara ut & få lite friskluft & motion på samma gång , rida är så härlig känsla !

image1076

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vilken fin häst du har ! :D sköt om dig och Wiggo :)

2:a kommentar, skriven , av Madde:

Vilken fin häst!

Kommentera inlägget här :