funderar ..

publicerat i Allmänt;
just nu sitter jag & funderar på om jag ska vara med en kompis ikväll gå ut & träffa lite folk eller om jag ska vara hemma. Vill ju inte vara utan Wiggo men jag känner att de skulle vara skönt att komma ut har inte träffat någon ( eller festat ) sen 1½ år tillbaka känns som det är dags snart! Men jag vet ju att om jag är borta i högst en timme så ringer Tobbe mig typ 50 ggr så nu undrar jag hur många gånger han kommer ringa ikväll isf ? Och som sagt jag vill inte vara utan mig bebis då känner jag mig dålig fast jag VET att man inte är det alla behöver gå ut & roa sig ibland ....
SHIT svårt beslut .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monica:

Jag tycker du skall gå ut och roa dig lite, så orkar du med vardagen igen :) Det är bara skönt att träffa lite kompisar och komma bort en stund. I värsta fall får du sätta telefonen på tyst så att inte du störs av att den ringer :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

gå ut ikväll och ha det kul! bry dig inte om telefonen ringer"

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gå ut och ha lite kul, det kan du behöva! Dina föräldrar kanske kan vara barnvakt åt Wiggo istället så slipper du att Tobbe ringer dig en massa gånger=) Du kan behöva slappna av och bara tänka på dig själv en stund.

4:e kommentar, skriven , av ida:

svar: tack för kommentaren. söt blogg du har, nu är du med på favoriter :D hihi

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tkr du är värd att gå ut å ha lite kul!
Verkar vara en jättebra mamma (:

6:e kommentar, skriven , av Tobias:

svar: jag vet, ashärlig =D

7:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

gå ut bea!!!! eller ja, gör som du vill självklart, jag orkade med mycket mer efter jag varit ute en kväll ( iofs tjatade jag om Ludde hela kvällen och tog första nattbussen hem, men ändock! )och du är verkligen värd det!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag tycker du ska ta lite "ledigt" och slappna av och bara tänka på dig själv. Stäng av telefonen och bara njut! Efter att du är klar kan du vara tillgänglig.

9:e kommentar, skriven , av Mijah:

Klart du ska ut! :) Tobbe borde ju veta hur det är att ha Wiggo ett tag själv. annars visar det ju hur lite han har honom själv.. roa dej nu å va inte mamma ikväll ;P

Kommentera inlägget här :