God eftermiddag !

publicerat i Allmänt;
Jani , jag har väl inte gjort så väldans mycket Wiggo ville inte somna alls så jag tog på honom kläderna & gick upp med vagnen då somna han tillslut tack & lov. Nu så ska jag bara ta det lugnt & äta något kanske är ganska hungrig , sen när mamma kommer hem så ska jag upp till stallet ta in Mirre & skritta lite eller om jag går runt med henne istället orkar inte anstränga mig så mycket när jag inte mår 100% bra än.  Men jag hoppas jag piggnar till snart för på söndag så fyller jag 18 år ;D
Och den 21 så ska jag ut med min syster, hennes kompisar & kanske Bella ( max mamma ) sen så ska jag fråga om Jonna också vill följa med . Sen måste jag ringa min kära vän Martina också & fråga henne för tusan ;D

aja, nu får det vara nog med prat här ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

Ja, fråga mig! (A)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

yeeei det ska bli så himla kul! party party;P

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Jag fyller också på söndag :)

Kommentera inlägget här :