God kväll !

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma hos min mamma & pappa . Wiggo ligger i sin lift & suger på nappen han har nyss duschat med mig & fått alvedon för han hade 38 graders feber ikväll igen det försvann under dagen men nu kom det tillbaka igen :/ Han är väldigt förkyld & hostar men om han inte blir bättre snart så ska jag springa till doktorn med honom är orolig att det kan vara det här RS viruset .  Men jag vet inte vi får väl vänta & se jag håller tummarna på att han blir frisk .

Nu så ska jag plugga teori har prov om en vecka typ SHIT kan nada känns det som.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lycka till, jag har det i morgon, teori provet:P

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

lycka till :), känns som om man inte kan något men det kan man :) när man väl kommer till kritan, fast jag har kuggat en antal ggr :S vilken dag är deT?

3:e kommentar, skriven , av E!:

Terori provet är överskattat trro mig:)jag pluggade ett par dagar innan, klarade det på första försöket, samma sak med körskolan, jag körde aldrig en enda lektion på körskolan men klarade de på första gången ändå!

4:e kommentar, skriven , av Monica:

Wiggos feber kan oxå bero på tänder som spökar..

Kommentera inlägget här :