God kväll .

publicerat i Allmänt;
Har kollat på Singing Bee & I en annan del av köping det är så jäkla bra! Jag älskar bara älskar Tobbe han är ju bara för skön & det här var sista avsnittet också :/
Ikväll så har jag nästan bara pluggat till teoriprovet & det gick superbra faktiskt , jag gjorde " sluttestet " som det heter & så blev jag godkänd åh så bra bea ;D

Jag är väldigt avundsjuk på Jonna att hon gått ner så mycket på bara 2 veckor , super bra & starkt gjort ! Tänk om jag kunde vara lika duktig på att äta nyttigt ? Idag har jag typ druckit cola & ätit chips sen får jag bara dåligt samvete efteråt , usch jag måste sluta med sånt där . Tänk om man kunde gå ner ett par kilo det skulle ju vara perfek  , jag vill gå ner högst 4 kg till då är jag nöjd ;D Ska försöka & så måste man ju träna också ska ju iväg till Spanien snart då kan man ju inte komma & se ut som en hösäck för fan :P

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

haha, vad söt du är! jag tror att jag gått ner så snabbt för att jag är jätteöverviktig, såsmåningom kommer det nog börja gå saktare.. :)

Kommentera inlägget här :