God morgon lördag !

publicerat i Allmänt;

Kvällen igår kväll var helt okej & kul att träffa lite folk :) Jag kom hem 00.45 så jag har vart vaken sen dess jag har inte sovit något alls inatt Wiggo har vart vaken & orolig hela tiden typ inte sovit ett skit . Och tacken för det här nu är att jag är sjuk , snorig som tusan & hängig i kroppen tror jag kan ha lite feber ? Fan ... Snart kommer min mamma & ska hämta mig ska ut till dom hälsa på min syster fast jag hoppas hon inte blir smittad bara , jag får väl vinte vara så närgången. Hann inte ta någon bild igår så det blir vi utan idag , men nu ska jag lägga mig ett tag innan mamma kommer .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina:

Hahaha ja eller hur blir man xD men nu händer det ju grejer ;)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Jag vill se en bild från igår :)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad gjorde ni tillslut igår, när du roade dig?=)

Kommentera inlägget här :