God natt.

publicerat i Allmänt;
Jag är så trött & jag har suttit & plugga nu ett tag & det har gått skapligt bra :)  Wiggo sover redan som tur är så jag ska bara krypa ner i sängen med honom & gosa lite min lilla sjukling <3 Någon frågade vad Wiggos vagn kostade & vi köpte den begagnad så köpte den för 300 kr :O AS BILLIGT för en sån snygg vagn & fräsch var den också. En ny sån vagn tror jag kostar en bit över 1000:- så vi gjorde ett riktigt fynd ska jag säga er ;D
Men nu är jag så trött att jag inte orkar hålla ögonen öppna. GOD NATT på er .

puss&kram


image1075

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maaalin..:

jätte fin bild :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

dom kostar 800-900 kr nya, vi har en sulky och en vanlig vagn & en esprit sulky. carena är inte alls bra :/ fast det tkr man nog olika om

3:e kommentar, skriven , av martina:

va fina =)

4:e kommentar, skriven , av caroline:

jätte fin bild, verkligen :) ååh, jag beundrar dig så bea ! tycker alltid det är lika kul att läsa din blogg ! du är bara 17 år, men läser man din blogg så kan man tro att du är mycket, mycket äldre. så mogen och så stark för din ålder! keep up your good work girl ! du fixar det galant ;D

Kommentera inlägget här :