In ärla! ;D

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma hos mammamormor & pappamorfar i ärla , ska sova här i natt OCKSÅ !  Idag så har jag vart på Babyproffsen köpte nappar , en mugg & en hakklapp med en liten groda på till  Wiggo för han är mormors lilla groda , säger hon :) Sen kollade jag på vagnen också som jag "beställt" ska prata lite mer med min pappa sa mamma :P sen så åkte vi till Sveaplan där var jag inne på Barnenshus & sen handla vi lite också på Coop . Nu så sitter jag här & har lite huvudvärk tänkte rida men jag tycker att det är för sent klockan är redan 18 :O herre min skapare!  Och bra Jonna att du ska med så ska det låta :D

image1121

Älskade ängel <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna:

Oh vad söt bild. Han är alltid söt men denna bilden var riktigt fin :)

2:a kommentar, skriven , av Mela:

verkligen fin bild,

3:e kommentar, skriven , av lotta:

gud vilken fin bild!

4:e kommentar, skriven , av sanna alm:

jättesöt :)

Kommentera inlägget här :