Medel.

publicerat i Allmänt;
Nu så sitter jag här med medel i mitt hår , alltså blekningsmedel eller slingmedel som det heter :) Wiggo ligger fortfarande & sover & jag säger bara vilken jävla snökaos det är ute :/ Jag hoppas att det ger sig lite tills ikväll vill ju inte vara förstörd innan man kommer in :P
Vi blir ca. 10-11 stycken ikväll hemma hos mig, trevligt ;D fast det är bara 8-9 personer som ska ut eller bara & bara det är jävligt många & kul ska vi ha :)
Vad bra att Emma kunde följa med då är det iallafall någon i " min ålder " jag ,jonna & emma sen om martina också skulle följa med , hoppas det !

Men men om ca 25 minuter så ska jag ta bort det här ur huvudet & sen måste jag få det att torka också ska ju snart åka & sminka oss :D jag ska ta bild så ni får se fast jag antar att de kanske inte kommer synas så mycket , men bilder får ni se imorgon det har jag inte tid med ikväll . aja , hoppas ni får en underbar dag/kväll för det ska jag ha.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av KANDI:

snöar det hos er? :S

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Hoppas du får en toppen kväll i kväll :)
det är du värd!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja usch ja vad det snöar :S, hoppas du får en helt otroligt bra kväll :D och bilder väntar jag på :)

4:e kommentar, skriven , av Mini:

Hoppas du får en underbar dag du med! Och hoppas det blev lyckat med blekningen!

5:e kommentar, skriven , av christopher:

Hoppas det blir fint!:)

6:e kommentar, skriven , av M:

ha en underbar kväll nu bea!!
det är du VERKLIGEN värd efter allt! :)

7:e kommentar, skriven , av linda (bellas kompis):

hej hej! sätt gärna ut bilder från igår när du får tid! tack för en toppenkul fest =)

Kommentera inlägget här :