Nattinatt!

publicerat i Allmänt;
Nu så ska jag gå & lägga mig är väldigt trött . Wiggo somnade precis & jag hoppas att han sover ett tag eller hela natten kanske ? Vem vet .. Nu har ni fått svar på era frågor & jag hoppas ni blev nöjda över svaren blev lite sådär på slutet men det var för att jag hade en bebis i knät när jag skrev då blev det ganska korta svar , men men .
Eftersom ni har frågat mig lite frågor nu så vill jag fråga er lite saker .

* Vad tycker ni om min blogg ? Vad borde jag skriva mer av ?
* Vart hitta ni mig ?
* Vilka bloggar läser ni dagligen & favoriter ?

* Namn ? Ålder ? Sysslor ?

Tack för hjälpen & jag hoppas jag får svar på mina frågor :D Jag ska sova nu . GOD NATT ..

puss&kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonna:

jag tycker din blogg är skitbra! ;D måååånga goa bilder på Wiggo vill jag se!

vi kanske kan ses något i veckan? Godnatt! :)

2:a kommentar, skriven , av Lexie:

sov gott :D

3:e kommentar, skriven , av Lexie:

svar: tack så mycket :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Godnatt :)

Kan tyvärr inte svara på dina frågor eftersom detta är första gången jag är här inne! Får väl kolla in nån mer gång så kan jag kanske svara på dom ;)

5:e kommentar, skriven , av Elin:

Ja tycker din blogg är jättebra! Det är intressant att läsa om din vardag, och det är så kul att du skriver så ofta.
Jag hittade dig när jag sökte på en sak på google (kmr inte ihåg vad), bloggar som jag läser dagligen är din, ferdiksblogg.blogspot.com (min pojkväns brors blogg)och kenzaas.blogg.se. Jag heter Elin, är 18 år å går på gymnasiet (:

6:e kommentar, skriven , av Madeleine.:

Hej. * Tykker jätte mkt om din blogg. Ibland bliir d att man går in flera ggr om dagen och läser.;)
* Tykker du borde skriva lite mer om ditt hästintresse. Har juh sj häst och har alltid haft.=)
* En gammal barndomkompis (Sorsa.)berätta för mig att du va gravid (detta va i sommras.) och så gick in på din lunarsida och d ledde sedan till din blogg.=)
*Läser din, bellas och jonnas blogg för nii är ungamammor precis som mig och nii bor i eskilstuna. men läser även Nadjas, mickis och några till.
*Som du redan vet så heter jag Madeleine är 18år (fyller 19 i juni.) har en dotter på snart 7mån så d bliir väldig ofta att man bara är hemma och tar d lungt. Längtar till flytten tillbaka till eskilstuna för då ställer jaa upp min älskling (Dexter.) i ett stall utanför skiftinge och då bliir d ridning på hel tid igen.=) Har saknat d. Du har tur du som har mamma och pappa och Tobbe som ställer upp så du kan rida och göra så mkt. lite avundsjuk faktist. Hehe:P;)Hare bra nu bea. Kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Din blogg är rolig att läsa. Jag hittade dig på lunar! Jag läser din dagbligen och tycker din är bäst att läsa, Mia heter jag 18 och är med pojkvänen ofta..
vet inte ad du ska skriva mera, tycker den är bra=)
ha e susper

8:e kommentar, skriven , av Lärarinnan:

* Vad tycker ni om min blogg ? Vad borde jag skriva mer av ?

Jag tycker den är trevlig, du skriver om din vardag och om hur det är att vara ung och ha barn. Jag tycker inte att jag ska styra vad du ska skriva mer om, eller någon läsare, det blir nog bäst om du bestämmer själv :-)

* Vart hitta ni mig ?

Ja du, genom min dotter Caitlin som visade mig din sida :)

* Vilka bloggar läser ni dagligen & favoriter ?

Jag läser väldigt många men min favorit är min kompis : http://mymlanthereal.wordpress.com/

* Namn ? Ulrika
Ålder ? snart 42 Sysslor ? Ja det är nog inte så svårt att gissa med anledning av mitt Namn här nedanför ;)

9:e kommentar, skriven , av Evelina:

*Jag tycker om att läsa din blogg. Du varierar mellan olika ämnen och det gör det intressant att läsa.
*Jag hittade dig genom min kompis JohaannaPetersson.blogg.se. Jag går i samma klass som henne.
*Jag läser din dagligen i alla fall, sen vickys också. Vet inte riktigt varför men det blir så :).

Jag heter Evelina och är 16 år (fyller 17 i april) Jag bor tillsammans med min sambo, Robin, som fyller 22 i år. Vi blev tillsammans 9 juli 2004, så vi firar 4 år tillsammans i sommar.

Kommentera inlägget här :