Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophia:

Ja det vore jättesnällt! =) [email protected]

Förresten måste jag bara säga att jag tycker det är kul att du fortfarande håller på med din hobby, verkar som många mammor tyvärr slutar med sina frididsintressen när de blir mammor. Jag drar absoulit inte alla över en kam, men det är ju så i vissa fall. All creed till dig =)

2:a kommentar, skriven , av Julia:

Härlig blogg! Ser att vi och våra barn är nästan lika gamla:P

3:e kommentar, skriven , av Therese:

Usch.. jag tycker inte dom passar ihop:D

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Shit, det trodde man inte! :D

Ha en bra dag,

K R A M

5:e kommentar, skriven , av christopher:

söta:)

6:e kommentar, skriven , av tjänaextra.com:

Det rök min framtida flickvän ;) skämtåsido har redan en underbar!

7:e kommentar, skriven , av Natta:

tack för hjälpen :)

han var ju min =/

8:e kommentar, skriven , av jossan:

glad påsk! =)

9:e kommentar, skriven , av Petra:

Hörde om det innan idag! Blev faktiskt väldigt förvånad!

Kommentera inlägget här :