Onsdag 26/3

publicerat i Allmänt;
God morgon !

Jag är vaken & inne i lägenheten fast jag egentligen inte ville men Wiggo ska faktiskt bada idag :) Inatt så har Wiggo sovit ganska konstigt om man nu får säga så , han vaknade så jag la honom i min säng stoppade in nappen eftersom jag försöker vänja av honom med att amma . Men det gick väl inte sådär jättebra han började skrika men tog slut nappen fast han somnade aldrig utan låg vaken nästan i en timme men jag kunde iallafall sova , jag hörde hur han låg & pratade . Men till sist så tog jag honom så han fick amma lite då somnade han, konstigt nog. Han vill väl känna den där närheten & tryggheten hos sin mamma ,det är så mysigt !

Idag så ska jag väl inte göra något speciellt förutom att Wiggo ska bada & sen så ska jag faktiskt gå ner på stan & lämna tillbaka en tröja eller iallafall byta färg på den & kanske storlek också ,sen så ska jag träffa S som ska få tillbaka sin plattång som hon glömde här för några veckor sen :P Sen så ska jag ringa M också & fråga om hon ville ses en stund. Sen ikväll om jag ska åka ut till mamma & pappa vilket är ganska troligt då ska jag tjata mig till att vi ska äta tacogratäng / tallrik :D

Ska sluta skriva nu , haha !

Kommentera inlägget här :