Onsdag 5/3

publicerat i Allmänt;

Förlåt för att jag inte skrivit något idag men det har vart fullt upp & då menar jag verkligen FULLT upp.

Dagen började med att Wiggo vakna & skrek han var varm så jag tog febern på honom & han hade 38,5 så det blev inge babysim för oss idag. Sedan så åkte Tobbe till ÖB & köpte lite saker till sig & medans han var där så kom min pappa & satt upp lite saker i köket som inte jag kan göra :P Sen åkte vi till Rusta där jag köpte en matta, lila gardiner & lite små grejer till köket, vi kom hem åt mat & sedan satt jag upp mina gardiner & sedan har jag bara små plockat överallt i köket & imorgon så ska jag tvätta golvet & lägga på min nytvättade matta om den är torr vill säga. Sen så kom min mamma vi åkte till Flugger färg kollade på taperter JUST ja vi var på babyproffsen också & Wiggo fick en hakklapp med en döskalle på & så beställde jag en Carena Easy vagn en BRUN blev det eller jag har inte köpt den en men ska kolla på den nästa vecka :)

ÄNTLIGEN sitter jag här & har tid för mig själv lite grann , Wiggo & Tobbe är hos tobbes morbror de kommer väl snart. Jag hoppas att min lilla kille mår bättre <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

oj det låter verkligen som fullt upp, hoppas wiggo mår bättre :)

2:a kommentar, skriven , av linda:

hej bea , skall du o wiggo bo själva nu .

Kommentera inlägget här :