Ridtur på Isabell

publicerat i Allmänt;
Dålig uppdatering men jag har vart i stallet & kom precis ner mata Wiggo med gröt & nu sitter jag här. Tänkte att jag skulle slänga upp några bilder på Wiggo sen också som ni ska få se :) Sen så ska jag färga min systers hår & kanske mitt också tills imorgon , måste ju vara fin. :P Nu sitter wiggo & as garvar i sin bilstol , så söt ! :D

just det fick ett mail av en tjej som frågade ifall jag ville vara med på en dokumentär på TV om unga mammor , hon hade tydligen gjort IDOL, Äntligen hemma & Bonde söker fru. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara på det mailet utan jag ska tänka ett tag & så får vi se vad jag beslutar mig för :)

Nu så ska jag busa med min bebis , <3 såg att jag var med på mest aktiva igen , vad kul :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karin:

härligt att va i stallet! vad blir det för hårfärg? ha en fin kväll!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sugen på att vara med och tävla om vårens sötaste underkläder?

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Välkommen!

3:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Gå in på min blogg och kolla på lillG i mössan, jag tror Wiggo skulle vart skit cool i en sån lila mössa :D! Du gillar väl lila med?:)

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

Oj vilkan chans... Jag tycker absolut att du ska vara med..Bara för att motbevisa alla dumma j*vlar som tror att unga mammor är sämre mammor...
För du är en grymt duktig mamma och jag tror att du har MER att ge din son än vad en äldre mamma har..
Du har mer ork och kommer vara ung även när han blir runt 18 års ålder.
//Johanna

5:e kommentar, skriven , av becca:

Jag tycker ni skulle vara med :)

Kommentera inlägget här :