Skönhet !

publicerat i Allmänt;
Snacka om att man känner sig som en riktigt skönhet nu, solat , duschat + peelat hela kroppen , smörjt in mig med dove & ska snart måla naglarna & jag känner mig så fräsch nu ;D  Ni vet man hinner inte med sånt där " lyx " när man är mor :P

Löshåret är i träns eller vad det heter , alltså man syr fast det eller man kan ju alltid limma också men jag har alltid sytt fast håret. Om det inte är någon som är intresserad så skickar jag tillbaka det eller vet ni om man kan åka till stockholm & lämna tillbaka det i butik? Någon som vet?  Köpte det ifrån TajMahal .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

usch vad träligt att det inte var samma färg :/

2:a kommentar, skriven , av Emily:

Såg dig idag inne på gina :) jag stod i kassan när du också stod där, kolla på dig men du såg inte mig ;P

3:e kommentar, skriven , av Emily:

Svar: hehe aa :P jag våga inte säga hej :P du såg lite stressad ut .. hihi

4:e kommentar, skriven , av Lina:

aaa :)

jaha har du? Är dom bra att festa i ? du kanske inte har testat den så :P haha men alltså går den bra att ha utan att den åker ner för långt på armarna och så? :)

5:e kommentar, skriven , av Emily:

svar: hehe :)

6:e kommentar, skriven , av Lina:

okej :) får ta med mig lite exta linnen :D

7:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

ja, absolut! Fast jag skulle först behöva gå och kolla om frisören kan få mitt hår så ljust, om det är okej? :)

8:e kommentar, skriven , av Therèse:

Om du köpte håret där i stockholm och du ändå ska dit imorgon så kan du lika gärna lämna tillbaks det då om du har kvitto osv =) Jag har gjort det iallafall när jag beställt.

9:e kommentar, skriven , av annna:

hej=) taj mahal har ju butik så det borde ju funka. VIll du inte sy kan du ju köpa clips för det fungerar jätte bra, bara att sy fast tränsen på clips:) puss

Kommentera inlägget här :