Tisdag 4/3

publicerat i Allmänt;

Jaha då har man haft körlektion & det gick faktiskt bra idag & jag är nöjd så det är ju bra .
Idag så har Wiggo fått sin 5 månadersspruta & han tyckte inte om det men det gick över ganska snabbt , efter det så åkte vi till jysk & färghuset så jag fick låna hem en " bok " med tapeter & nu har jag äntligen bestämt mig. Så nu ser jag fram emot att fixa ordning i sovrummet jag ska bla. köpa en byrå dit från Ikea & sedan lite annat smått & gott. Jag älskar att inreda något nytt & det bästa är ju att man blir nöjd :)

Den här byrån blir det iallafall ;D

image1067

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

snyggt, o bra speciellt med spegeln ;)

2:a kommentar, skriven , av Lovisa:

Vad ska du ha för färg i sovrummet då?
Vi ska med tapetsera om sovrummet, i helgen eller nästa. Det är så kul.=)
kram

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

gud den var snygg :)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

vad heter Jonna Lantz på sin blogg, hon har tydligen avslutat sitt medlemsskap på lunar :(, och kommer inte ihåg hennes blogg i huvet, tack på förhand :)

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

jonna heter: jonnalantz.blogg.se

6:e kommentar, skriven , av Caroline:

Byån heter MALM va?
Vi har den i svart och med 6 lådor.
Den är jätte bra. Rätt knepig att montera bara :)

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

den byrån vad snygg!

Kommentera inlägget här :