Tisdagskväll.

publicerat i Allmänt;

Oj har inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt inte haft tid . Jag och min mamma har vart på Rusta , Servera & Elgiganten. Jag köpte en tavla till Wiggo & bestick + smörknivar & en vas också :) Just nu sitter jag & kollar på Ikea på allt & jag blir så jädrans avundsjuk & vill ha massor med pengar så jag kan köpa precis ALLT, jag ska nog köpa en trisslott imorgon ;)

Någon frågade mig vad jag ska ja för tapeter i sovrummet & det ska vara ljusbruna tapeter & en vit fondvägg med svart & brunt i typ blommor svårt att förklara med det kommer nog bli skitsnyggt tror jag , ska visa er när det är klart sen! Och sen var det någon som frågade vad jag tränade till när jag tränade på "tvn" eller med TVn & det är Carmen Electras träningsvideo den är skitbra tycker jag , jag blir helt slut av bara uppvärmningen HAHA!

Men nu så ska jag slänga in bilderna på Wiggo på datorn & sedan ladda upp här sen får det vara bra för idag ;D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vart har du köpt videon? :)

2:a kommentar, skriven , av Tessa.:

Ja, jag tänkte precis också fråga vart du har köpt videon ;)

Kommentera inlägget här :