Torsdag 6/3

publicerat i Allmänt;
God morgon!

Idag vakna jag kl 6.30 av att Wiggo var vaken & han fick lite alvedon så nu hoppas jag att det blir bättre snart. Och som vanligt så fick jag gå upp IGEN. Jag undrar om folk tror att jag är någon robot som går på batteri eller om jag är en människa som faktiskt också har känslor ? Vad tror ni ? För jag vet att en person verkar tro att jag är någon robot som aldrig ska vara stilla, de räcker nu!

Och idag så ska jag inte göra något alls mamma kanske ska skjutsa ut mig till dom. Och Tobbe ska väl fortsätta packa sina saker ni undrar säkert vad jag snacka om. Men Tobbe ska flytta den 1 april till en egen lägenhet , vi ska alltså INTE bo tillsammans men för det så är det inte slut. Det är kanske bra att han flyttar för då kanske han förstår hur mycket jag gör & kanske uppskattar allt jag gör & förstår att det är jobbigt.
Anledningen till att jag tog upp det här är att det var en som skrev en kommentar med namnet LINDA & jag antar att dom flesta läst det hon skrev så jag tänkte berätta hur det är på RIKTIGT.

ps. Vill inte höra några dumma kommentarer nu , det orkar jag inte .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av karolina:

hoppas allting går bra, du är skitduktig & hoppas att han förstår hur mkt du gör om dagarna. är inte alla killar som gör det... då kanske han saknar er mer med... / karolina

2:a kommentar, skriven , av Johanna:

Hej jag måste bara säga att jag trr att de ni gör är supder bra...Alla säger att man ska ha haft en egen lägenhet innan man flyttar ihop.
Annars förstår man inte hur mycket de är att göra.
Jag har bott med min kille runt ett halvår.Och innan de hade jag eget.
och i MIN lägnehet kunde HAN stå och diska och vika mina kläder o så vidare...men nu i VÅRAN lägenhet r de jag som städar och tar hand om sakerna och får BE honom göra det varje ggr.
Om han hade haft en egen innan vi flyttade ihop så tror jag att han hade lärt sig. För han har aldrig behövt städa hemma hos hans föräldrar heller när han bodde där.
Och jaa..Då får man liksom tjata på varandra och de tar på relationen.Som du säkert vet
Så jag tycker att de är jätte starkt gjort av er/dig att göra så här då de förhoppningsvis blir till de bättre...
Jag har funderat på de många ggr med..men är rädd att killen ska tolka de fel och missförstå mig.
men jaa...
För de funkar iallafall inte att tjata så att säga.
Ha en bra dag!
//Johanna

3:e kommentar, skriven , av lotta:

skönt att höra att ni är sams iaf! de kan kanske vara skönt att inte bo ihop ett tag, tycker dte är stark av er att göra det i praktiken. jag vet inte om jag hade "vågat" göra de! men hoppas ni alla mår bättre av detta nu! kram på dig

4:e kommentar, skriven , av sandra:

jag hoppas allting ordnar sig.
och ja, man kan behöva bo själv för att verkligen se att det är mer att göra än vad man tror.
ta hand om dig!
kram!

5:e kommentar, skriven , av Lovisa:

Hej Bea!
Jag hoppas verkligen det kommer att hålla mellan er om det är de ni vill, om inte så hoppas jag att allt kommer bli bra. Bara ni är lyckliga!
Förstår verkligen inte att karlar är så där. Jag har turen och har fått en som verkligen bryr sig hur det ser ut här hemma. Men man vet ju inte hur det ändrar sig den gången man får barn. Men jag önskar dig och Wiggo alla lycka! Tänker på er! Du skall se att du klarar dig fint!=)
Kramar

6:e kommentar, skriven , av Annelie:

Hur ska ni göra med wiggo? Ha honom varannan dag eller vecka??

7:e kommentar, skriven , av jonna a.k.a luddes mamma:

här är det jag som ska flytta.. som det ser ut nu iallafall. Hoppas allt löser sig till det bästa för er :)

8:e kommentar, skriven , av Lina:

Tråkigt att höra :/ men jag hoppas att allt kommer gå bra för dig nu :) Kraamar om ordentligt

9:e kommentar, skriven , av Lovisan:

Jag tycker du gör helt rätt! Du är ingen robit men det verkar som om Tobias tror att du är det. Jag undrtar hur det blir med Wiggo? Men imed han är så pass liten antar jag att han ska bo hos dig på heltid för det sägs att det inte är bra för små bebisar att vara ifrån sina mammor förrens typ 2 års ålder, lycka till bea:)
(läs gärna om dieter etc på min blogg om du vill testa!:))

10:e kommentar, skriven , av Jonas:

Gud vad tråkigt, hoppas det blir bra! Ta hand om dig.

11:e kommentar, skriven , av melaa ,:

jag säger som jag skrev till Jonna, det är upp till er vad som är bäst för eran familj, och det är ingen annan som ska lägga sig i och tycka si eller så, det är ERT beslut. hoppas verkligen att det håller och att ni kan flytta ihop igen när allt ordnat upp sig!

12:e kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas allt går så bra :) du är så OTROLIGT duktig det ska du veta!

13:e kommentar, skriven , av Anonym:

hoppas att det går bra och att uppskattningen tar fart!

14:e kommentar, skriven , av amanda:

hoppas allt löser sig, det vore tråkigt annat. Förstår hur det känns bea.

Kommentera inlägget här :