Trist ..

publicerat i Allmänt;
Nu så har jag vikt ihop tvätten fick lite hjälp av Tobbe så det gick snabbare. Har försökt ringa min mamma men hon var & åt så hon ringer väl upp mig snart hon börjar kl 14 igen. Kollade nyss på Våra bästa år men fan vad tråkigt det börjar bli & jag börjar tappa intresset för det programmet totalt , fast det är ju iofs nu det börjar hända grejer men man vet ju typ hur det kommer sluta verkar det som.  Nej nu måste jag kila ner i tvättstugan & fortsätta tvätta högen är ju som ett berg.

 Och TACK Maria för din kommentar , man blir så glad :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av susanne:

hm håller helt med dig, om våra bästa år alltså!

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Jag tänker inte avslöja nått men det kommer en riktigt stor vändning i programmet snart :) Börjar också tröttna på det lite :P allt dödande... 10 pers utan att bli upptäck.. :P

Kommentera inlägget här :