Wiggo i vagnen.

publicerat i Allmänt;

Mamma skulle upp till stallet & släppa ut hästarna så då fick den trötta Wiggo följa med henne upp till stallet i vagnen så då kanske han somnar en stund , för när jag ska åka sen så måste han vara vaken så jag får pussa riktigt ordentligt på honom :)
Fick ett sms av Nattis som sa att hon fortfarande var sjuk & inte kunde följa med idag , SKIT OCKSÅ! :(  men vi får gå ut någon gång när du är frisk sen :) Och så skickade jag sms till Martina & hon skulle med ut om hon hann in till stan för hon skulle ha kalas idag hon fyllde ju igår så hon skulle firas idag men jag hoppas verkligen att hon kommer , jag har saknat dig girl <3

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara:

Jag ska också gå ut ikväll :)
hoppas du får det trevligt, det är du värd!

kram!

Kommentera inlägget här :